متافیزیک | مهارتهای زندگی | مهندسی ذهن | قانون جذب

دکتر گیلکی
5.00
(1 امتیاز)

خود هیپنوتیزم و مهندسی ذهن کسب ثروت

دسته بندی ها: مهندسی ذهن
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

ذهن خود را با خود هیپنوتیزم ثروتمند کنید.

توجه : لطفا حتما جهت تمرین خود هیپنوتیزم کسب ثروت از هدفون استفاده کنید

برنامه مهندسی ذهن کسب ثروت ، به کمک تکنیک خود هیپنوتیزم، ضمیر ناخود آگاه شما را به گونه ای برنامه ریزی می کند که در شرایط و موقعیت هایی قرار بگیرید و اتفاق هایی برای شما رقم زده شود تا پول و ثروت در زندگی شما جاری کنند. 

خود هیپنوتیزم جذب پول و ثروت ، باورها و محدودیت های مالی شما را در سطحی عمیق و ناخودآگاه تغییر می دهد تا در نهایت بتوانید ثروت و فراوانی را جذب و حفظ کنید. خود هیپنوتیزم کسب ثروت کمک میکند بر باورهای منفی در مورد پول غلبه کنید تا قفل فراوانی مالی را باز کنید و دائماً ثروت بیشتری جذب کنید.

خود هیپنوتیزم جذب ثروت یک فایل صوتی با کلام و موسیقی است که با روش القا و تلقین به ذهن در حالت آلفا صورت میپذیرد.

ثروت چیزی نیست که تنها با تلاش زیاد و بی‌وقفه به دست بیاید. در حقیقت ثروت اصلی از ذهن ما ریشه می‌گیرد و در دنیای بیرونی ما انعکاس پیدا می‌کند.

روش کار در هیپنوتیزم این است که القاهایی به ذهن انجام میشود که این تلقین ها کم کم باور های جدید در ذهن شکل میدهد .

همچنین نحوه عملکرد هیپنوتیزم تاثیر مستقیم در ذهن و خاطرات ایجاد میکند از آنجا که در هیپنوتیزم شخص به حالت آلفا {حالتی است که ضمیر ناخودآگاه در پایین ترین سطح آگاهی قرار دارد و القا و تلقین هایی که به شخص میشود تاثیر بسیار بالایی دارد.

قدرت ذهن

متخصصان و دانشمندان با آزمایشات و تحقیقاتی که انجام داده اند بر این نتیجه رسیده اند که ۹۵ درصد تصمیمات روزمره بر اساس ضمیر ناخودآگاه گرفته میشود لذا حالا میشود متوجه شد که چرا افراد موفق روز به روز موفق تر از گذشته و افراد ناموفق روز به روز ناموفق از گذشته شان میشوند.

بله درست است چه باور کنید و چه باور نکنید هیچ کدام از اینها اتفاقی نیست همه ی تصمیمات بر اساس آنچه که قبلا در ضمیرناخودآگاهتون ثبت شده است در حالت آگاه اعمال میشود.

حالا شاید سوال پیش بیاد این پروسه چطور طی میشود ، برای اینکه این موضوع رو بهتر درک کنید با یک مثال تفسیر میکنیم

خاطرات و باور های ثبت شده

یک کامپیوتر رو در نظر بگیرید که در درون آن یک فیلم قرار دارد که از بد شانسی ها و بدبختی های ما میگود و یا برعکس از خوشبختی ها و خوش شانسی های ما میگوید در هر صورت شما هر وقت که این فیلم را برای نمایش بگذارید همان محتوای قبلی رو نمایش میدهد

ذهن ناخودآگاه ما هم دقیقا همین کار را میکند یعنی همه محتوایی رو که به مرور از دوران کودکی تجربه و سپس آن را باور کرده ایم تبدیل به یک اعتقاد قوی کرده است برای همین است که همه ما درباره یک چیز مشخص تجربیات متفاوتی داریم

یکی از بهترین روش های موفقیت در تغییر ضمیر ناخودآگاه یا همان باور های ما هیپنوتیزم است . در حالت عادی و زندگی روزمره اگر بخواهیم باور جدیدی را در ذهن خود شکل دهیم بسیار سخت است مخصوصا اگر آن باور جدید،با باورهای قبلی ما در تضاد باشد.

پس هیپنوتیزم یا همان خواب مصنوعی به نوعی تلقین قدرتمند به ذهن است در هیپنوتیزم تصاویری را که در ذهن خلق میکنیم باور های جدیدی برای ما میسازد و از آنجا که ذهن ناخودآگاه تفاوتی بین خیال و واقعی بودن را نمیتواند تشخیص دهد کم کم مقاومت خود را کم میکند و نتایج بی نظیری را به همراه خواهد داشت

خود هیپنوتیزم جذب ثروت تمام باور های مالی شما را بازنویسی می کند

شما میتوانید تقریبا هر رفتار نامطلوب خود را با خود هیپنوتیزم ، اصلاح کنید و کنار بگذارید.کافیست بصورت مداوم،ضمیر ناخودآگاه خود را آموزش دهید که تصویر نهایی مطلوب چگونه است و آنرا مدام تصور کنید. در واقع با اینکار،ضمیر ناخودآگاه یاد میگیرد که دستوری که به او دادید را عملی کرده و کم کم آنرا به واقعیت تبدیل کند.

شبکه ای بزرگ از مدارهای عصبی در حد فاصل ساقه مغز و تالاموس وجود دارد که  به اختصار “RAS” نامیده می شود.

RAS  فیلتری برای تقریبا هشت میلیون بیت اطلاعاتی است که مدام و به صورت ناخودآگاه به سوی مغز جریان می یابند. حتی این سیستم می تواند سر و صداهای مزاحم ذهن ما را از میان بردارد. 
هنگامی که یک پیام از فیلتراسیون RAS گذر می کند، وارد مخ شده و در آن جا به افکار و احساسات خودآگاه و یا هر دوی آنها تبدیل می شود؛ پس RAS به طور مختصر دروازه ورود اطلاعات به مخ است. وظیفه اش تعیین اولویت بین اطلاعات زیادی است که روزانه دریافت می کنیم و تعیین می کند که  بین این موارد به کدامیک توجه کند و کدامیک را نادیده بگیرد این سیستم باعث می شود که ما تنها چیزهایی ببینیم که اکثر اوقات به آن می اندیشیم یا به ذهنمان وارد می کنیم . راس مانند یک فیلتر عمل می کند از بین تمام اطاعاتی که روزانه وارد مغز ما می شود به مواردی که مهم هستند یا بهتر است بگویم چیزهای که برای ما مهم هستند اجازه ورود می دهد. و شما با تمرینات مهندسی ذهن بصورت علمی و دقیق به ذهنتان اعلام میکنید چه چیزهایی برای شما مهم هستند و با کمک روشهای کنترل ذهن و امواج فرا صوت بکار رفته شده در این برنامه تصورات غلط و ارتعاشات خود را تغییر میدهید. و همین امر باعث جذب خواسته های شما میگردد.

قبل از آنکه کیف پولتان را از فقیر به ثروتمند تبدیل کنید، باید ذهنتان را از فقیر به ثروتمند تبدیل کنید.

همین الان با تهیه بسته مهندسی ذهن ثروت روی خودتان سرمایه گزاری کنید. هر روز یک یا دو بار این تمرین را انجام دهید . مدت زمان این تمرین بستگی به موقعیت شماست .اما طبق آخرین تحقیقات جهانی حداقل باید بیست و یک روز و حداکثر سیصد روز مداوم این تمرین را انجام دهید. اما هر چه بیشتر این تمرین را انجام دهید قدرت جذب پول و ثروت شما بیشتر میشود

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

محتوای دوره

مهندسی ذهن
مهندسی ذهن ثروت

  • توضیحات مهندسی ذهن ثروت
    19:38
  • خود هیپنوتیزم کسب ثروت
    34:51

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است